f' torsdag

halluue , sent inlägg det hära .

aja idag har jag tagigt det lungt ,man behöver sånna dagar .
var med amanda ,vi gick i spöregnet med ett mega paraply och hyrde en film , har adlrig sett en sämre film typ så vi kollade på någon annan.  den var bra faktiskt den hette the strangers .
hm åt kladdkaka vit och brun he ,och bullar . mumsmums " (:
hm sen vart jag rädd så jag kunde inte gå hem förens en timme senare typ, väl hemma hade pappa köpt donken , så jag glufsade i mig en mcfeast meny på tre minuter så hungrig som jag var . hih !
ah, nu ska jag gå och sovatäss kommer hit imorgon sen åker vi och möter elin för att hämta något linne , sen ska jag antagligen träffa T  och sen slagga med emma ? ring mig ? .

aja puss på er


hah idag på facebook i mitt nya beroende gjengekriger

snorre ofta man kan heta det , haha min humor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0