oh no!

min pappa råkade köra på min mobil igår kväll, så nu ska vi typ åka o se om vi kan få en ny likadan, för vi har fortfarande kvar garantin på den! så vi får se, annars e jag utan telefon ett tag, :( dagen: skulle träffat jp idag but it turns out that she's sick :( jag som hade sett fram emot det, men när vi ska lämna tbx mobilen ska vi titta på stövlar till mig, som typ förlåt för att mobilen e sönder? fars-dag idag oxå, de får man inte glömma, får nog köpa ngt till pappa iaf... bild1 min gamla mobil :( bild2 pappa

Kommentarer
Postat av: Anonym

hr råkar man köra på en mobil?.-. låg den ute på marken elr

2008-11-09 @ 14:20:13
Postat av: Sara.

ha en kanon fin dag:)

kolla gärna in min blogg:)

2008-11-09 @ 14:23:38
URL: http://gaddii.blogg.se/
Postat av: ina

sv: jag stod o smsa så skulle han backa, så bilen stötte till min hand så jag tappa mobilen o han backade på den..

2008-11-09 @ 18:39:54
Postat av: Anonym

jaha ok .. :/ gick de bra då ? me mobilen o de. alltå när ni skulle byta

2008-11-09 @ 21:27:21
Postat av: ina

ah elr asså den e lite cpe nu, men typ fungerar?

venne ska köpa en ny, gick inte att byta..:S

2008-11-12 @ 07:48:31
URL: http://inus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0