ina' halloween

nu e jag hemma från felicia, fick skjuts av hennes mamma, snällt!
iaf först var jag i farsta, köpte en tröja, den ska jag lämna tillbaka...:/
sen blev jag klar med steg 25 i eng! jippie!
stack hem till karro, gav henne "presenten" elr de va två muffins från amarican cookie, och sedan små ljus på så att de stod 1 på den ena o 5 på den andra = 15 vilket är så mkt hon fyller:P
sen åkte jag hem till felicia, vi gjorde oss i ordning, o sedan gick vi ut på bus elr godis XD
haha den första vi gick hem till var typ amanda, hon kände typ inte ens igen mig XD
haha vi fick fett mkt godis o pengar, typ 60 spänn var!
aja, lite bilder, mer kmr sen när elin lagt in

karro


ina, felica, elin, felicia&william

tacos, mums

Kommentarer
Postat av: Runa

sv: haha jag frågade faktiskt och jag tog bara banangodisen :)

2008-11-02 @ 12:23:45
URL: http://ruuna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0