f ' tisdagen

tjululu , känner att jag inte hinner med att lägga ner så mycket tid på att blogga just nu. Har fullt upp med min gjengkriger. haha nej skojja så noob är jag inte.
men mina studier går före och eftersom jag har så otroligt mycket plugg just nu så blir det inte mycket tid kvar till att tex. blogga. sen på helgerna sitter jag aldrig vid datan då blir det inte heller av.

menmen ska berätta lite om dagen idag då, lite speciell har den vart, jag var på besök @ kunskapssgymnaiset i globen. det var väll ganska intressant vi fick gå runt där och fick ett papper med frågor vi skulle fråga lärarna och eleverna där , tex vad dom hade för pogram , vad musikläraren hette , hur många maträtter dom hade osv.
dennis och jesse vann , så dom fick en varsin biobiljett.  ah maten där var god , det tyckte särskilt SA . hih 
aja tränat tennis idag också , segt gick det med en hejdundrande huvudvärk.
hoppas jag mår bättre snart. men ska fortsätta plugga nu,
hoppas ni haft en bra dag !


här två gammla bilder , skulle gått med på dina komentarer henke då . men inte nu !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0