f' onsdag

tjeeenare ,
min dag har varit bra ! , började med skolaskolaskola , ingen lärare var där typ så vi fick kolla på film supersize me den var skön men men vart sjukt hungig på donken så , ja vi åkte till donken efter den ,
när vi kom tillbaka tjillade jag och elin i cafeterian med gordon typ .
sen plugga vi tills samlingen , stannade på bild ws men min bild var borta. så sjukt irriterad jag vart på bosse (bildläraren) ja ni som var där hörde säkert. shit men han är så ccpcpcpcpp .
aja sen efter skolan åkte jag ola som föresten var skit brun för han har varit i gambia den jäveln, till och med brunare än mig , på armarna iaf.. och elin till globen kollade på lite olika spännande grejer och käkade på donken igen :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

ABO OLA DEN JAVELN

2008-11-06 @ 14:56:01
Postat av: mahdi_vekalati

2009-06-22 @ 14:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0