f' kort lov

mitt lov har gått sjukt fort , det han ens börja innan det slutade.
aja i lördags var jag ute på bus eller godis med ina och elin , elin sov sedan här vi kollade på film och hade mys.
söndags hade vi gäster mormor morfar kusinerna och deras förlädrar , trevligt !

idag så har jag vart i skolan har pluggat bra faktiskt och har bestämt mig för att hålla i det den här veckan, eftersom jag känner att jag inte kan komma mer efter eftersom det inte finns tid att ta igen det.
ja, men åt på grillen eftersom det var äcklig mat en stor ostburgare med coola och pommesfrittisar , mums.
sen åkte jag och ina till farsta och köpte present till mamma osm fyllde 36 idag . grattis mammi <3
hm nu har jag nyss ätit kladdkaka och sushi , yummie ,
aja ska plugga lite nu och kolla klart på cityakuten , ha det bra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0